nuffnang

Friday 8 May 2015

Segmen Cash RM500 2015 by Aku Penghibur

 Bismillahhirrahmanirrahim...

 “There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle.”

Oleh itu, sebelum dibuai mimpi nan indah  malam ni, marilah kita sama-sama berdoa semoga keajaiban memenangi segmen cash RM500 2015 by Aku Penghibur itu menjadi milik kita...hahaha!

Tak salah kita berdoa kan, ye lah mana tahu nisa langkah kanan kali ni dan menang dari segmen ni, so dapat lah nisa menebus kekecewaan dari segmen yang lalu. hiks!

Apa lagi, moh ler kita mencuba nasib, semoga dengan segmen ni, dapat menjalinkan ukhuwah sesame blogger sekalian, dapat menghebahkan dan membantu insan yang memerlukan. Amin, aminnn, inshaAllah menang, fuhhhhh!!! hahaha





{ Click banner di atas untuk sertai }

Hadiah :
RM50 Cash x 10 pemenang

Mula : 3 Mei 2015 | Tamat :17 Mei 2015


Syarat-syarat wajib :

1. Tulis entry yang bertajuk Segmen Cash RM500 2015 by Aku Penghibur

2. Follow blog :


3. Like Fanpage :


4. Follow instagram :
@acik21, @sayidah napisah, @norazilah72



** idea segmen mudah ini dikreditkan pada mialiana.com




 

9 comments:

  1. Done follow & add circle...... good luck everyone!!

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum terima kasih kerana sertai segmen acik.
    Semak senarai peserta yang telah di kemaskini
    Pastikan kamu mengikuti syarat yang telah di tetapkan untuk berpeluang untuk menjadi pemenang ,

    ReplyDelete
  3. Singgah dari segmen yang sama.. Good Luck ! ^.^

    Nak jadi sponsor contest Ira tak ? Hope sudi :)
    http://syahirahvaliant.blogspot.com/2015/05/pencarian-sponsor.html

    ReplyDelete
  4. Salam Wan Hanisah... moga ceria hendaknya. Saya datang dari segmen yang sama memberi sokongan buat anda. Semoga berjaya..... Saya datang dariSegmen Cash RM500 2015 by Aku Penghibur

    ReplyDelete
  5. Salam Wan Hanisah... moga ceria hendaknya. Saya datang dari segmen yang sama memberi sokongan buat anda. Semoga berjaya..... Saya datang dariSegmen Cash RM500 2015 by Aku Penghibur

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen yang baik-baik ^_^