nuffnang

Sunday 1 June 2014

Perbezaan Pakej Mobile Internet Digi Dan Umobile


Aku adalah seorang pengguna tegar Digi dan Umobile. Hampir 6 tahun aku pakai no digi. Masa Degree kat UiTM Shah Alam dulu, Digi duk kalut buat promosi Digi Campus. Tak silap aku masa tahun 2010. Tanpa melengahkan masa, terus aku rembat pakej tu...digi campus ni, kalau penggunaan RM2 satu hari dibuat, kita akan dapat Free Call satu hari..Syok la time tu kan..tapi free pon antara digi ngan digi je ler..huhu

Umobile ni, aku pakai kat broadband. Register unlimited BB internet yg RM18 per Month..tapi aku pakai kat broadband, sepatutnye pakej tu untuk mobile je.huhu...Kelajuan? Laju tu ok la untuk beberapa minit, lepas tu slow slow and slow.. haha.. tak pela kan sebab guna pun untuk bukak pisbuk jer...heee

Sekarang aku duk kalut compare ~ Perbezaan Pakej Mobile Internet Digi Dan Umobile
Jom kita check sesama.....

.



Ok, ni pulak Pakej untuk Umobile :




Buat masa sekarang aku pilih Pakej Mobile Internet Digi sebab Unlimited Internet Surfing Via Opera Mini kann.
Kekadang tu ada jugak guna Umobile, tapi tak ada lah sekerap penggunaan pakej mobile internet digi Bersamamu..huhu

Untuk info lebih lanjut tentang Digi boleh klik disini dan Umobile klik disini.



***Have a nice day ***





No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen yang baik-baik ^_^