nuffnang

Friday, 29 May 2015

My Born day!

Alhamdulillah...
Cepatnye masa berlalu... I'm 27 years old already!
Happy Birthday to me!
Alhamdulillah kerana hari ni masih mampu bernafas di bumi Allah yang Maha hebat ciptaanNya, Namun apakah esok masih ada untuk diri ini?

Terima kasih Ya Allah, syukur kehadratMu kerana memberikan ruang dan waktu untuk hamba merasai nikmat nikmat Mu yang tidak mampu hamba dustakan....

Terima kasih yang tidak terhingga buat ibu tercinta yang sanggup berjuang melahirkanku detik jam 5.03 a.m :'( love u mom!.

Terima kasih yang tidak terungkap buat kekasih halalku, cinta hatiku, Syurgaku kerana tidak pernah lupa akan tarikh 29 mei ini dan sentiasa ingin menjadi insan yang pertama memberikan ucapan dan doa :'( Terharu!

Terima kasih adik, kakak, abang, teman dan sahabat di atas ucapan dan doa kalian. Sungguh amat nisa hargai ;) Jika esok nisa sudah tiada...Ampun maaf dipinta jauh disudut hati ini, jika nisa pernah melukakan hati kalian :'(
Terima Kasih!


Jam 6.30 pm

Mr.N balik kerja awal hari ni... Terkejutnye Nisa sebab tak masak apa apa lagi..
krik!krik!...Dari luar kedengaran kunci tombol pintu dimasukkan.. pintu dibuka...

"Happy Birthday sayang!"
Buat kesekian kalinya Mr.N ucapkan...

"He he..." Senyuman terharu diukirkan

"Terima kasih bang"... Bersalaman menyambut kepulangan Mr.N.

"Suprice! this is for you sayang"
Hadiah? Ya Allah terharunya...tak putus putus kebahagiaan yang diberikan.. sungguh tidak pernah nisa mengharapkan ataupun terpikir untuk punya hadiah. Lagipun dah tua kerepot dah kan, huuuuu

"Terima Kasih! terima kasih! ada hadiah lagi ni..alahai,sebak la macam ni.."
Mata masuk habuk dah ni..hukhuks

Mr.N senyumm aje memanjang, alaa, pujuklaa...kita terharu ni. haha

"Abang baik sangat..susah susah je belikan hadiah.. Nisa tak susahkan abang ke?"

"Eh! Tak ade lah! ;'(.

"Penat tak hilang lagi tu..."

"Ok ok, Jom duduk. Kita bukak sama sama" haha dia pulak yang over eksited! huhu


"Talipong???" @_@
Lenove Golden Warrior Note 8


" Wahh, Lenovo?" Celik mata luas-luas,Teruja! haha

"Suka tak? hari tu cakap nak phone yang boleh masuk 2 simkad kan. Nah, ni lah dia"

"Suka sangat! Ya Allah. Terima kasih bang.. sedihnye!"

"Tadi cakap suka, ini sedih pulak, mana satu yang betul ni?" haha

"Dua dua betol la, suka sebab dapat.. sedih nak nangis pulak sebab terharu" hihi

"Taon lepas dapat tab, taon ni dapat Lenovo, taon depan....?"

"Taon depan nak apa?" Tanya Mr.N pantas..

"Taon depan nak abang! taknak apa-apa dah" hukhuks

Sungguh sedih sangat ni... nangis! nangis dan nangis!

"Ok ok, abang kan ada ni..." tenangnya sambil memeluk erat... ;'(



Samsung Galaxy Tab 3 Lite



Terima Kasih
Love you so much!




5 comments:

  1. Hepy born day..Semoga sentiasa dalam rahmat Allah dan dikekalkan hubungan kasih sayang hingga ke Jannah..

    ReplyDelete
  2. semoga dimurahkan rezeki, sihat tubuh badan dan dikurniakan umur yang berkat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaminn...Terima kasih arz moha :)

      Delete

Terima Kasih sudi komen yang baik-baik ^_^