nuffnang

Friday 10 April 2015

Design Label Shawl

Bismillahhirrahmanirrahim....
Assalamualaikum w.b.t


Instant Shawl Murah 
1, 2, 3 Sedia !!! Klik !


InshaAllah jika tiada aral melintang, dan jika rancangan dipermudahkan bersama berkat dan limpahan rezeki dari Allah S.W.T, nisa akan mengeluarkan Instant Shawl "Nisa Stailista" by Nisa Biz Solutions (NBS) tidak lama lagi. InshaAllah. Doa-doakan nisa semoga nisa berjaya ye ^_^

Nisa Stailista

Target nisa, pertama sekali, kerana nisa ingin menyeru muslimah-muslimah di luar sana, bersama-sama menutup aurat. InshaAllah.

Alhamdulillah, sepanjang nisa menolong dan menjual Instant Shawl Murah ini, Nisa dapat ramai kawan baru yang sebelum ni beliau tidak berhijab, namun sekarang berminat untuk menutup aurat sepenuhnya. Nisa rasa terharu dan bersyukur sangat-sangat sebab tak sangka dengan posting Instant Shawl Murah ni ada hati yang terbuka untuk sama-sama menunaikan tanggungjawab, sebagai khalifah Allah yang lebih baik pada masa akan datang. InshaAllah.

Ya benar ! hidayah Allah S.W.T tidak datang dengan sendiri, tapi kita harus berusaha mencarinya.
Semoga kita sama-sama istiqamah di jalan yang benar dan sentiasa di bawah rahmat, lindungan dan keredhaanNYA.


Design Label Shawl
Alhamdulillah, dengan kurniaan yang diberikan, nisa dapat menyiapkan design label untuk shawl nisa nanti, InshaAllah.

Design Label


Sebelum ni, nisa asyik duk buat design logo, tag, stiker, kad kahwin, bunting, banner pelanggan je. Alhamdulillah, nisa dapat jugak hasilkan design label "Nisa Stailista" by Nisa Biz Solutions (NBS) yang tak seberapa ni. heheeee


Servis Membuat label
Anda mencari servis untuk menghasilkan label product anda?, Ok nisa boleh suggest anda di satu tempat, klik sini untuk lihat. Semoga biznes anda maju jaya hendaknya.
Aminn Ya Rabbal'Alamin




 ~Terima Kasih sudi baca~
~Selamat maju jaya semua~




7 comments:

Terima Kasih sudi komen yang baik-baik ^_^